پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال بانوان ایران در برابر عراق
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی

بانوان

پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال بانوان ایران در برابر عراق

مشارکت شده 19 فروردین 1391

image

ایران 13 – عراق صفر

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین بازی اش در دومین دوره مسابقات فوتسال بانوان غرب آسیا در منامه با نتیجه پرگل 13 بر صفر تیم عراق را شكست داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال بانوان این پیروزی صعودش را به مرحله نیمه نهایی این مسابقات را قطعی كرد   .

 

در این دیدار كه پنجشنبه شب در سالن خلیفه منامه برگزارشد ، تیم فوتسال بانوان ایران با گل های نسیمه غلامی(3 گل)، نیلوفر اردلانی، لیلا اقبالی، سپیده زرین راد، طناز آرومات( 2 گل )،  فاطمه اعتدادی، فهمیه زارعی(یک گل) به پیروزی رسید.

 

تیم فوتسال بانوان ایران به همراه تیم های بحرین و عراق در گروه اول این مسابقات قرار دارد و امروز در دومین دیدار که جنبه تشریفاتی به مصاف بحرین خواهد رفت تا سرگروه این رقابتها مشخص شود.پیش از این دختران بحرینی با نتیجه 8 بر 2 مقابل عراق به برتری رسیده بودند.

و به این ترتیب تیم فوتسال بانوان كشورمان با سه امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به بحرین درصدر گروه اول قرار دارد و به همراه بحرین صعود خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات را قطعی كرده است وبحرین باید فقط در مقابل ایران به پیروزی برسد تا به عنوان تیم اول صعود کند.

تیم ملی بانوان ایران امروز ساعت 19:45 به مصاف تیم ملی بانوان بحرین خواهد رفت.

در گروه دوم این رقابت ها  اردن ، لبنان ، قطر و فلسطین حضور دارند.تیم های اول و دوم هرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود می كنند و براساس برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه و دیدار نهایی روز پنجشنبه همین هفته برگزار می شود.


 




:: برچسب‌ها: بانوان ایران , عراق , تیم ملی فوتسال ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: